09 novembre 2016

Convocatòria de premsa

Inauguració del saló Expominer a càrrec del president del CSIC, Emilio Lora-Tamayo

Divendres, 11 de novembre de 2016
12.00 h
Montjuïc. Palau 1
Fira de Barcelona
Av. Reina Mª Cristina s/n
08004 Barcelona

El president del Consell Superior d'Investigacions Científiques, CSIC, Emilio Lora-Tamayo, inaugurarà el proper divendres 11 de novembre a les 12.00h la 38ena edició d'Expominer Barcelona Market, el Saló Internacional de Minerals, Fòssils i Joieria que, organitzat per Fira de Barcelona, se celebrarà entre l'11 i el 13 de novembre de 2016 al palau 1 del recinte de Montjuïc. L'acompanyaran el president del saló, Carles Miravitlles, i la seva directora, Marta Serra.

A més de l'exposició, venda i intercanvi de fòssils, minerals, meteorits, gemmes i joies de mitja i alta gamma, presentats per 124 expositors, el 36% internacionals d'una quinzena de països, Expominer acollirà l'àrea Col·lecciona, dedicada a la filatèlia i numismàtica.

El saló potenciarà així mateix la seva vessant divulgativa i comptarà amb un ampli programa d'activitats, exposicions, tallers i xerrades científiques que tindran com a eix principal l'aigua en els seus diferents estats, les seves propietats i la seva interacció amb els minerals.
Barcelona, 9 de novembre de 2016

Es prega confirmació d'assistència a: